امید به زندگی بیماران مبتلا به PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

امید به زندگی بیماران مبتلا به PKD

امید به زندگی بیماران مبتلا به PKDPKD است یک نوع بیماری ژنتیکی کلیه بدان معنی است که بسیاری از مواد جیب کوچک و بزرگ در مایع گسترش کیست riñones.Con گسترش، بافت نرمال خواهد شد گرفته شده است کیست و عملکرد کلیه نیز ممکن است تحت تاثیر قرار می شود، همراه با علائمی مانند فشار کافی خون بالا، ادرار خون، درد پشت، کلیه و رشد تا sucesivamente.Aunque کیست هر چیزی با افزایش سن نمی کنند، افراد مسن از آسیب شدید کلیه رنج می برند، پس چه امید به زندگی بیماران مبتلا به PKD است.

امید به زندگی سوال از همه نوع از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی acerca.Lo کنجکاو است منظور ما بیماران می توانند کاری برای تداوم امید به زندگی خود را به جای انتظار negativamente.la کاهش عملکرد کلیه و علائم عمدتا با رشد کیست ایجاد می شود، به طوری که بیماران می توانند همه چیز ممکن است سعی کنید به منظور کاهش حجم از کیست می تواند بزرگ شدن کیست مهار کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین انتخاب برای بیماران مبتلا به PKD.Los پزشکی فعال می تواند گردش خون در دیوار کیست ترویج به افزایش نفوذپذیری دیواره کیست است، ترویج مایعات جریان بازگشت و کیست متابولیزه sangre.Además گردش خون، دارو فعال نیز ممکن است سلولهای اپیتلیال در کیست دیوار غیر فعال به مهار ترشح مایع کیست، مسدود کردن رشد راه quistes.Con به خصوص در کار پزشکیکیست را می توان کاهش می یابد و کنترل به طور موثر.

در مقایسه با درمان با عمل جراحی، بدون در نظر گرفتن تعداد کیست در کلیه ها، چه اندازه است و جایی که آنها هستند، دارو ممکن است نامحدود را.

جویی در هزینه درمان پزشکی، بیماران مبتلا به PKD همچنین نیاز به توجه بیشتر به شیوه زندگی خود، به خصوص رژیم غذایی diaria.Una رژیم غذایی نور، بیماران پیشنهاد، تحریک شده توسط اجتناب از غذاهایی، غذاهای ادویه دار، کباب کردن، ترشی مواد غذایی ، باقی مانده و غیره و انجام نوشیدنی نیست و لانه زنبوری.

به طور کلی، بیماران مبتلا به PKD باید نگرش مثبت برای مبارزه با بیماری خود را حفظ کند. از طریق درمان و پیشگیری موثر، بیماران مبتلا به PKD همچنین می توانید یک زندگی عادی به عنوان مردم común.Ahora منجر شود، اگر شما می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان ما و یا درخواست پیشنهادات، شما می توانید پزشکان ما آنلاین تماس با ما ترک پیام و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت

http://www.enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1997.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: